hakim bey...

sevgilimiz yok ki,kroluk edip adını yollara yazalım...gerçi biz kalenin...neyse...

ne gereği varki bu kadar vefasız adam hayatımızın bu kadar içine girmişken...dörtte dört gidiyorsun alkan,yani dört dörtlük kazık yiyensin,buna eyvallah...

eğlencenin tekelini alkole bırakmayalım burayı anladım,güzel tespitte,bu konunun sayınuğurlunun eline geçmesi de feci sonuçlar doğuruyor be hocam...ama kuşku söylediyse doğrudur dostum,hiç alınmam,evet o insan şerefsizse,ben de en piç ikinci adam olarak onun baş altıyım...türkiyede piskopat eksik olmaz,ikinci adam sıkıntısı çekilmez.iskender abi ye selamlar.ama galiba heralde biz disko kralı yerine çırağana gittiğimiz için açtırdık sonraları o rakı şişesini...kristallenmiş yeni rakı güzel olmuyor,tecrübeyle sabit!hele bir de peynirsiz...

sayın erden!hukuktan anlamıyoruz ve bunu biliyoruz,ama bize uygulanan mahkumiyet kararlarını da sonuna kadar kınıyoruz.amerikan konsolosluğunu champion sa üzerinden tarif edemiyoruz,bu da acı bir gerçek bunu da biliyoruz,ve bildiğimiz şeylerden bir tanesi de şampiyon kokoreç ve istanbulda meyhaneler üzerinden yol tarif etmek,daha neler neler,karaokeler,nargileciler,midyeciler...ha bu söylenmeden geçilmez,sıraselviler de taksi nereye yanaşmalı onu da iyi biliriz evellallah...

elimiz mahkum...ah sesimizi çıkaramadığımız için siz şu vefasızlara,yenilirken hep nağmalup yerlerimizden...affetmek ve unutmak lügatımızda ilk sırayı alırken...elimiz mahkum,o cevapları ararken,paranoyaya bağlanırken...alan kodumuz her ne hikmetse hep ikiyüzonaltıyken...elimiz mahkum,iki dilim fazladan ekmeği rica ederken,seviyorum deyişinin hayalini kurarken...bir de gözlerin renkli olsaydı,beni de sorsaydın derken...harcarnırken kendi kendimize her halimizle...

ben mavi-beyaz giyinmeyi severim,nazar boncuğun olayım...

we should do this again...

1 yorum:

gecuadam dedi ki...

ben mavi-beyaz giyinmeyi severim,nazar boncuğun olayım...

şu cümleyi nereye koysan şık durur, helal.