gerisi yalan...

02.02 de başlıyorum ki,birileri belki beni anıyordur safsatasına değineyim...

öncelikle msnlerini,oley bu sabah yağmur var,bembeyaz,büyüleyici,istanbulda kar var,lodos esecek,yağıyor yağıyor,stratuslar geliyor, vs. vs. gibi iletililerle süsleyen,hem coğrafya bilgilerimizi tazeleyen ve hava durumunu takip etmemize gerek bırakmayan,hem metalurji okuyorum dediğimizde aa öyle mi erzincanda bugün hava nasıl birader diyen insanlarımıza,bu yanlış anlaşılmayı sonuna kadar aşılayan değerli meslektaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum...etilerde kar var,gerisi yalan...

ha bir de cv hazırlamak zor iş,gerisi yalan...katıldığım seminer ve kurslara ne yazsam bulamıyorum bir türlü,mor salkımda rakı nasıl içilir,sardunyada karafakiden rakı bardağa nasıl yağ gibi dökülür gibi dersleri verdiğimi,sevdiğim kitaplar kısmına da çilingir larousse yazmak istemiyorum.yenik başlamayalım olaya her zamanki gibi...gerisi yalan(!)

ben dünkü ben değil miyim neyim.nereye koşup yoruluyorum,ilacımı bulamazsam,ve değişiyorsam herşey külliyen yalan...yalancıdır hep aynalar,gir kalbime gör kendini...

buralarda birşeyler eksik,gerisi yalan!

Hiç yorum yok: