her neyse...

uygulamalı kuantum fiziğine girişimi yaptım şu heyatta...

niye kimse sol şeridi kullanmıyor,ben zamanı ileri sarıyorum diye siz mi yavaşladınız?bunca yıldır ne ben yağmuru ne de o beni sevebildi derken meğer ne doğru söylüyormuşum,bir kez daha anladım.yine çamurlu ve ıslak,yırtık paçalarım...yağmurdan çok yanımdan geçen arabalarla ıslanıyorum,kaderin bir fiskesi de siz mi oluyorsunuz be!?her neyse...

herşey güzel de,yalnız kaldığımda kendime cevapsız sorular sormayı ne çok seviyormuşum ben. noldu anı yaşa felsefesine?niye tekrar doğruları yapmaya çalışıyorum ki?işte en güzel örneği,yine sorular sorup duruyorum.oysa ben hep istemişimdir ki,asrın hatalarını yapayım,tarihe öyle geçeyim...yoksa ben iki kadehle kendimden geçecek adammıydım!?her neyse...

yıllar sonra beni anarsan...yok kürdili hicazkardan girmeyecektim yeni paragrafa.yıllar sonra ilk kez dinliyorum şu şarkıyı.sigaram bile değişti.ben şimdiden seni yollara yazdım.helal olsun kaderin cilvesine...ağır abi mi dersin,bir nefes çekimlik parlayan o ışıltı mı...her neyse alıp götürdü benliğimi uzaklara,her neyse...sen de bir şiirsin artık,her kimse...

Hiç yorum yok: