derler..

2)kolay değil ben de kabul ettim,iki kadeh de atmak gerekmiyor ilk gelecek kelimenin senin adın olması için.aşık olmasan da aşık derler...derler...çağrıyı almıyorum ki baştan sona anlatsan ne fayda...o yüzden öpüyorum gözlerinden gerisini salla.
-
-
1)öyle bir havamız varmış,ben de bilmiyorum neden.kalenin bedenlerinin çocuklarıyız ya ondan mıdır bilmem.içmese de içti derler...derler...eski romanların üzerine şarap damlar,sen için birşey ifade etmedikten sonra bu gözler sadece ağlar.
-
-
3)dinle gecenin meltemini ve bilmecemi,kapa gözlerini...yıldızlara beni sormadıktan sonra nesi önemli ki?üzülmese de üzüldü derler...derler...gökyüzü istediği renge çalsın,ben kırmızı güllerimi topladım cennetimden.bu renkler yakacak keskin örgüleri seni benden uzak tutan cehenneminden...
-
-
derler...

Hiç yorum yok: