bir akşamda, bir anda...

sessiz harflerle konuşuyorum sensiz bu gece. mat renklerden perde çektim gözlerime sensiz bu gece. sesler ve renkler bir yana güz gibiyim sensiz bu gece. yıldıran bir güz. olsun yabancı değilim artık bu anlara, belki de bir alışkanlık. beni böyle bırak git, git gidebilirsen diyor zeki müren. rahmetler olsun. elimde bir kadeh ve kalemim, birşeyleri anlatmaya çalışıyorum. sadece kendime. hem anlıyorum evet hem çok acı tek taraflı. işte bu yüzden hazandayım yalan dünyada. yıllar sonra gelecek bir gün, bu söylediklerimi hatırlayacağım ve ne kadar karamsarmışım diyeceğim. ben böyle mi bitiririm yazıyı. dedik ya az önce yalan dünya diye. kırk sene ileriye gider o lafı etme halil derim kendime. bir gecede derim onu, bir anda, bir akşamda son defalı, tatlı belalı...

Hiç yorum yok: