sınav haftası diyalogları...

-türkiyede çok petrol var.
-abi bizim oralarda tarlada kabaklar siyah çıkar niye çünkü petrol var tarlanın altında.
-tamam o zaman gel biz bu işin mafyasını kuralım diyeceğim,ama çıkarttırmıyorlar güzel abicim!

-canım tatlı çekti...
-votka içelim mi?

11.03 yazar odayı terkeder,beş kat aşağıya inip,tekelden iki bira alıp içmek niyetindedir
11.10 yazar biraları içtikten sonra odaya gelir,telefonu çalmaktadır,oda arkadaşı arar
-abi tekele gidiyorsan ben de bir sigara istiyecektim,onun için arıyordum
-gittim geldim zaten.
-bira içmiycek miydin?
-e iki bira,e beş dakika,iki dakika gidiş geliş...
-trakyalının böylesi(dumur)

-diferansiyelden sonra ahmet'in gözyaşlarını görmek hayatımın en acı tecrübesiydi,eminim kimse supernaturalde bile kardeşlerin durumuna bu kadar üzülmemiştir.

-üç kere aradım niye açmıyorsun telefonunu?
-küvete süt dolduruyordum.

-alkol bazlı düşünmek...
-biz değil bizi bu hallere düşürenler utansın...

over and out!

Hiç yorum yok: