bu gönül şarkıları...

aşktı bizi mutlu eden
bir mucize olsun dedik
dedim
zaman dursun falan demedim
üstüne basa basa diyorum
kalenin bedenlerinin çocuklarıyız
yağmurlar sussun
barmen hep aynından versin
böyle bişey de demedik
demedim
okul duvarlarına yazı yazmadıkki hiç
iki cümle
iki cümle buraya yazmaya çalışıyoruz
hele hiç duvarlarında şarap şişesi kırmadık çibalin
her ne kadar haketsede
ya da haketmese de
o duvarlar işte istanbul gibi olan
napalım içimiz el vermiyor
özlüyorum
tütünümü içime çekercesine içiyorum hasreti
adına bira diyoruz sonrada
başka çare yok
belki sende anlarsın
ne var sebahattin abi
fenerliler hakkında fikrimiz hala değişmedi,
hepiniz hala öylesiniz
aahh
sende başımı öyle bir döndürdün ki
bu alemin neresindeyim
"bir gençlik masasında
ikimiz arasında bu gönül
ah bu gönül şarkıları..."

Hiç yorum yok: